Torchwood: Miracle Day

 

 

Torchwoods fjärde säsong, Miracle Day, hade premiär i fredags. Den fjärde säsongen verkar hålla kvar i stämningen från Children of the Earth med mörker och misär. Den amerikanska tv-kanalen Starz co-producerar tydligen den här säsongen med BBC, vilket i säsongspremiären tycks yttra sig genom fler amerikaner och fler explosioner.

 

Jag saknar fortfarande hur säsong ett och två av Torchwood kändes som en blandning mellan Doctor Who och Queer As Folk, men jag gillade ändå Children of the Earth (bortsett från hur de dödade min favoritkaraktär under helt omotiverade omständigheter). Jag har alltid stört mig lite på Gwen tidigare, men nu var hon grym.  Det verkar någorlunda lovande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0