Försenade nyårsreflektioner

Det är ju 2012 nu, även om jag har lite svårt att greppa det. Jag har inte bloggat något sedan jul, mest för att jag spenderat tiden med att att vara trött, läsa och se på tv-serier.

 

Jag startade den här bloggen i maj och var inte riktigt säker på vad den skulle handla om. Lite mer än ett halvår in i bloggandet så kan jag ju konstatera att det blir mycket som relaterar till fat acceptance, ätstörningar och bantning, en hel del genus och lite om ableism. Och jag känner mig nog rätt nöjd med det och fortsätter nog på samma tema under kommande år.

 

Så, vad säger ni som läser (jag vet att ni finns, även om ni inte är så många)? Vad vill ni läsa om under 2012?



Kommentarer
Nicole

Precis om just det du skriver om om det intresserar dig, för det är otroligt intressant att läsa om! :)

2012-01-04 @ 09:48:15
URL: http://aelman.blogg.se/
elsa

ah, vad som dig behagar kära. Själv gillar jag listor och betygsättning du vet spellistor, boklistor, filmlistor, matlistor och sådant trams.

2012-01-04 @ 16:31:16
URL: http://irregulargalaxies.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0