What do you make of the cool set in London?

I veckan åkte mina föräldrar till London för att fira silverbröllop och tog med sig mig och min syster. Jag drack te, åt veganmat i Camden, köpte två John Green-böcker av en nerdfighter, läste Juli Zehs Corpus Delicti på planet, skaffade mig Doctor Who-prylar i Upton Park och umgicks såklart en hel del med familjen. Landade försenat vid ett vackert Arlanda förra natten.

 

 

Corpus Delicti var intressant. Berättartekniskt och språkligt var den inte fantastisk (men inte heller dålig), men den pekar på några aktuella frågor och lyfter fram tänkvärda resonemang. Det blir nog ett inlägg med utgångspunkt i den så småningom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0